Mmm-marabou <3

Jag sitter just nu isolen och steker.
Hunden ligger på gräsmattan och tuggar på en pinne :D.
Idag fick vi sovmorgon pga familjefest i kväll i konfa gruppen :D.
Vi börjar 12:30 med lunch direkt.
Sen stannar vi ända tills kvällen vid 18:00, då familje festen börjar :D.
Jag ska hämta Jennie klockan 12:05 :D.
Hoppträningen gick super bra igår.
Jag är bara lite slut i benen efter allt igår :P.

Just ja nu när jag ändå skriver kan jag ju också säga.
Att jag solar här ute samtidigt äter jag min "frukost".
Som blev en hemmagjord smoothie av jordgubbar och lite mjölkchoklad.
eftersom jag inte får äta mjölk så tog jag vääldigt lite :P.

HUUGS(A) <333 hoppas ni har lika bra väder som här :D





Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: Hehe, såklart att den är snygg. Det är ju vi på bilden ;).. Men går det bra om jag har sådär med samma bild som dig? För jag vill ha någon bild sådär stort och då tyckte jag dendär blev så bra, men går det bra? Puss! <3 :)

2009-06-26 @ 11:41:48
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0