Lajban

Idag var det skola vi bakade tårta på hemkunskapen :D.
Den blev jätte gooood! eftersom proffsen bakat den, hanna carro och elin :D.
jennie var ej i skolan idag, hon var hemma eftersom hon hade ont i sin lilla mage : /.
Jag och madde har vell varit väldigt mycket i dag, vi åkte cykel till volvo, där vi köpte en varsin läsk och lite godis.
Sen åkte vi tillbaka, jag hade svenska och hon idrott.När svenskan var klar gick jag till henes idrott.
Dom hade brännboll ute, dom sög helt enkelt xD. Nejdå men dom förlorade.
Madde hade inget elevens val och det trodde inte jag att jag hade helller.
Min mentor sa att jag inte hade, så jag och madde drog till moppen, där jag fick ett sms av Wallin "vi har elevens val!!".
Jag hade ju redan åkt så jag " skolkade" haha, från den lektionen.
Madde honkade på ´bakom mig hem till henne.
sen dråg vi till Donken och mötte mamma mormor och morfar.
Pappa var och jobbade så han kunde inte vara med.
Efter drog vi till stan, jag provade ett par ljusa jeans på Gina.
Dom var lite trasiga, kanske ska köpa dom. :DDD
Sedan gick vi till stora torget och tittade på Suzanne (maddes syster) det var påtagning sv student mössorna :D.
När dom var klara tog vi moppen hem jag sjutsade hem madde sen drog jag hem.


Senare blev det ridning, vi red ut i skogen.
Jag hade LAJBAN :DDD
Han busade och bockade hela tiden.
Vi travade och gallopperade väldigt mycket.
sen när vi gallopperade upp för en backe (jag var sist) så orkade inte LAJBAN.
Dom framför förvann längre och längre bort, tillslut fick jag lov att skrika :D.

Min dag idag har varit jätte rolig(A) <33

IMORGON BLIR DET SKATTJAKT; JAG OCH JENNIE ÄR MED I LAGET "TOMATERNA" xD <3

HUUGS(A) <33 a=sötast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0