KALT

Jag har varit med Madde idag, först åkte vi på match.
Vi spelade mot långshyttan (jag kollade bara på).
Vi förlorade met 1-0 och det var ett skit mål.
Sen tog vi moppen till stan, madde skulle köpa en t-shirt, som det stod " de sket man vell i".
Men ståndet hade stängt.
Sen gick vi runt lite.
När vi var klara tog vi moppen till Donken.
Mumma med Glass :DDD.
Moppen behövdes tanka, så jag tankade på Volvo, medans madde köpte godis.
Sen åkte vi hem, madde åt mat och jag red Logi.
När jag kom hem hade madde ringt så jag ringde upp.
Då skulle vi åka till Lilla Dammen och bada.
Vi tog en varsin moppe dit, men när hon tittade på termometern.
14 GRAAAAAAAADER :OOOOOOOOO..
Glöm och dröm att jag hoppar ner i det.
Vi brummade runt lite med mopederna.
Sen åkte vi hem till varsit hem.
Vi får ta badet en annan dag.

MYCKET trevlig dag.

HUUGS(A) <33

I like me sms friend <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0