HISSA OCH DISSA



 

Caroline HISSAR:

  

Filmer som slutar bra..


Jag älskar att kolla på en film som slutar bra,

Ni vet hur det är att titta på en som har ett tvärt slut.

Hur roligt är det?





Människor som inte gömmer sitt inre genom sminket...


Jag tycker man ska våga vara sig själv, och inte gömma sitt

Fina ansikte bakom för mycket smink.

Man ska inte se ut som en omgjord plast docka.



Sommaren...


Sommaren är ju helt underbar.

Solen vattnet värmen.

Den goda kulglassen.





Caroline Dissar:

  

Tjejer som tror att clearasil/concealer är till för läpparna...


Jag tycker inte om att se tjejer som går runt med översmetade läppar.



Filmer som har ett dåligt slut...


När man en fredag kväll hyrt en bra film.

Så är den super bra ända till slutet.

Då det bara säger puff så är det slut.

Jag tycker verkligen inte om filmer med tvärt slut.


Knark/cigaretter/snus


Dom här tre sakerna är det värsta i mitt liv.

Det är ungefär som att gå till kassan och, det står en lapp i pannan jag vill dö.

Man betalar för att få cancer/dö.

Jag ska utrota detta.

Vem kom egentligen på det.

Ni som gör detta sluta omedelbart, jag hatar det.

Det är super ÄCKLIGT.

Tre saker, luktar äckligt, hälsan försämras, hygienen blir dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0