Godmorgon!

Uppe tidigt idag med :D känns skönt att ha mycket tid på mig.

Sen ska jag tipsa om en sak, Morgon promenaderna som jag gör med hunden varje morgon,

är det skönaste som finns :D Man blir pigg ch tar in massor av ny luft i kroppen :D.

Jag ska snart åka och hämta Jennie, efersom vi har konfa träff idag med.

Solen har tittat fram idag, hur roligt är inte det!! :D

Någon som vet hur många mm regn som kom i helgen ? :P.


Igår var det sista gången i min vanliga ridgrupp innan sommarlovet.:D

Jag hade Lotus och det gick super bra :D.

Jag hade sporrar på mig och ett långt dressyr spö. :D

Jag red till och med in i Warres rumpa :O.

Haha , bästa gången tyckte jag, det tyckte även Jenny :D.

Sen vill hon att jag ska börja kolla på en stor D-ponny hoppas hoppas  :D.


Nu ska jag göra mig helt klar med jacka och skor sen ska jag ringa Jennie ha det bra :D


HUUGS(A) <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0