Bubbsen

Jag och min lilla doggi :P Izpher var nyss ute och gick.
Vi var i skogen och gick, Izpher badade lite i "lilla dammen".
Det var 18 grader så jag funderade på att hoppa i :D.
Men jag orkade inte gå hem och hämta badkläderna : /.
Sen bar han sven jätte stock med sig på vägen, den var kanske 1½ dm bred och 2½ m lång :O.
Han är ju som han är, men ändå den godaste och goaste bubbsen :D.<33.

Idag var det konfa, vi fick vara i ett skogskapell inne i stan, vi fick titta inne på krematoriet.
Vi såg skellett delar efter ett lik som kremerats, men inte varit i benmalen, (den som krossar benen till aksa :P).
Sen såg vi askan efteråt. :S spooky hihi :D.
Det luktade JÄTTE äckligt inne i rummet som dom förvarar kistor med människor i innan begravningar :S.

Nu ska jag äta lasagne innan matchen :D..

HUUGS(A) <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0