Bråk

Haha vi åt vanlig påskmat på förmiddagen runt 14:00.
Typ sill köttbullar korv potatis m.m.
Sen gjorde vi oss iordning och drog till torsång.
Där mötte jag Micaela Alexandersson, roligt och hon hade klätt upp sig jätte fint.
Pappa vann en aladin choklad hjärtans ask :P.
Yippie hihi, fasst jag får inte äta, eftersom det är mjölk i dom.
Runt klockan 18:40 tröttnade vi och åkte hem.
Klockan 20:00 grillade vi det var verkligen super gott :D.
Pappa tyckte vi skulle åka till båthamnen, och det gjorde vi.
Satt på husbåten med Mats och Solveig och några till :D.
Åt lite dipp och grönsaker.
"Ååå vilka snygga killar som går där borta på grusvägen tyckte jag" fasst jag sa det aldrig högt :P.
Vi har stängsel runt hela båthamnen bara så ni vet.
Helt plötsligt säger mamma, "Nu klättrar dom över stängslet".
En kille som  heter Per stack dit och pappa och Mats älgade efter.
Sen drog jag och mamma dit.
Dom böjde sönder stängslet, så pappa pär och mats bara" vad i helvete håller ni på med?".
Alla killar bara bedde om ursäkt och sa förlåt vi lagar det imorgon. men en liten skit stöddade emot oss alla.
Sa till mats lilla Gunilla hade jag varit homo hade jag satt på dig redan.
och massa andra saker. han var helt körd :P. Vi ringde polisen, men dom han åka innan, men polisen stoppade dom efter vägen :P.
Sen kom dom ner till hamnen och pratade med mig och mamma.
det var en tjej och en kill polis.
Eftersom jag inte vet riktigt vilket gymnasium jag ska välja, så polis lät ju lätt manade.
Jag har ju kondition längd och halvt styrka :P Fasst jag har inte det viktigaste MODET.
Därför skulle inte jag kunna vara det.
Fasst det skulle vara super roligt att springa runt med batongen och vifta xD.
HAHA xD.
Så det blev ett litet bråk.
Nu ska jag och mamma titta på en film, min kväll blev super lyckad

HUUGS(A) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0