AJ aj AJ aj AJ

Min mage värker, jag har cp ont!!.

Jag har haft ont i magen super länge.
Vet inte vad det är, någon som kan komma på?

I skolan hade vi Beep Test super kul.
Man skulle springa mellan koner, som det var 20 meter mellan.
Sen fanns det 21 st nivåer.
Man är JÄTTE JÄTTE bra om man klarar att springa till nivå 10.
En nivå är 7 spring rundor fram och tillbaka.
Det är bara för att testa våran kondition.
Fredrik sprang 13 styck (mest av oss)
Jag sprang 9 nivåer och 4 sträckor :DDD (jag var näst först :DD)
JAG BLEV SUPER GLAAAAD(a) <333

Jag och Jennie bakade kladdkaka, den blev bäst! och super god :D
Senare tog vi moppen till Hosjö och kollade på killarnas träning.
Vi satt där i typ 4 min, super onödig resa kanske kan tänka lite på bensinen :P.

Nu tittar jag på en av min och mammas såpor, medans jag även pluggar Eng verb :D.

HUUGS(A) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0