Tävlingen

Nu har jag äntligen kommit hem från Gothia :D.
Det gick inte så bra i själva "cupen" för mitt lag :/.
Men annars har vi haft det underbart.
Greker, Amerikanare, Norrlänningar,Skåningar och massa andra roliga killar :P.
Vi har varit på stan, invigningen på Ullevi, Liseberg och massa annat roligt. :D.
Jag har haft fullt upp hela veckan så jag har ej hunnit tagit så många bilder :/.
Men jag lägger in några av dom när dom kommit in på datorn :D.
Balder uppsjutet flum ride kålårado lisebergs banan och massa annat :D.

NU KAN NI RÖSTA PÅ BILDERNA TILL TÄVLINGEN, DET KOMMER LITE ITAGET, MEN RÖSTA PÅ VILKEN DU TYCKER SKA GÅ TILL FINAL :D :D..

HUUGS(A) <333



Kommentarer
Postat av: Josefine

2009-07-19 @ 21:33:09
Postat av: Josefine

Ojj råkade komma åt fel knapp.

Roligt att ni hade det bra i Göteborg :D

2009-07-19 @ 21:33:46
Postat av: Emma

Såg på Gothias hemsida att ni höll nollan med målen.

bra att ni hade det roligt iallafall.

2009-07-19 @ 21:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0