TANTJÄVE*

Fan man ska inte jobba i en affär med människor om man inte kan bete sig rätt.
Sura stant.
Jag hade beställt ett längre armband i lördags.
exakt lika som mitt gamla.
Idag när jag skulle in och byta det så var inte hon där som jag pratade med sist.
Så jag fick prata med en annan.
Hon tar fram armbandet och jag provar det allt var perfekt.
Sen frågade jag "är det klart nu?".
Hon bara stirade på mig med sina jätte ÖGON!
"Nej?:O du måste liksom betala mellanskillnaden!!!!!!"
Jag bara "mellanskillnaden?"
Ja det är inte gratis att byta."
Jag tänkte, hon jag pratade med i lördags sa inget om nån mellanskillnad.
Hon surtanten i kassan bara.
Ja det blir 220 kronor i mellanskillnad!.
Jag stirrade på henne och sa, hon i lördags sa att det inte var nån skillnad på armbanden.
Jag har inte en krona med mig.
Nej men då går det inte att byta sa hon då.

JAG BARA TÄNKTE HAR JAG ÅKT HIT I ONÖDAN TANTJÄVEL!!!.

fan vad sur man blir ursäkta svordomarna men man blir så förbannad.
Jag har två mil till stan och två mil hem.
Snacka om att slösa moppebensin!!!!
Får skicka en räkning till dom hiihii nejdå :P.

HUUGS(A) <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0