Solnedgången

Jag pappa och Izpher tog en liten båttur, med storbåten.
Ippe var så söt i sin oranga flytväst.
Jag har lite huvudvärk, beror nog på alla timmar som jag varit i solen.
Tvättade Logi idag, inför tävlingen på fredag, då jag får några som ska titta på mig :P.
Nu kom vi precis hem från ett kvällsdopp.
Pappas första dopp blev nu på kvällen.
Och i morse klockan 10:00 ungefär när jag var klar i stallet.
Fick jag med mamma på ett morgon dopp, det var hennes först :P.
Nu ska jag och pappa kolla på en film, som han blev lite nyfiken på.
Samtidigt ska vi mysa med lite kvällsfika :D.
Någon som sett denna film (kolla bilden nedan?)??.

HUUUGS(A) <3333



På svenska änglar och demoner :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0