SOLEN?

Ja nu var det ett tag sen soolen var framme :P.
När den väl kommer så är den framme i 2 sek :/
Regnet bara öser ner.
Stackars Borlänge mfl fick ju ett helvete rent ut sagt igår :/.
pappas nya jobb är i borlänge och han sa det när han kom hem "jag körde genom flera dm vatten när man åkte i rondellerna :O.
Sen såg vell ni själv om ni kollade på nyheterna igår kväll ..
Imorgon blir det cozmoz igen med Jennie :D.
Jag hoppas att Andreas är där men det gör inte Jennie hiihii :P.

Nu ska jag bara slappa, eller jag ska vell också packa! :D

HUUGS(A) <3333


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har jobbat hela dagen, så kom nästan precis hem, ska iväg o jobba ikväll me, så nu bara latar jag mig :D

2009-07-09 @ 16:37:21
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Malin

fin blogg! :D

Följ gärna med i min blogg när jag flyttar från borlänge till örebro för att gå en stylistutbildning! :)



2009-07-09 @ 18:54:46
URL: http://malinamsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0