I HATE...

Min hals det är den värsta sakern just nu :/.
Den och näsan!!
Ikväll blir det cruising med madde och jennie :D
Kul om jag är sjuk, hur roligt är liksom det ? :S.
Var nyss ute med hunden, det blev som planerat ända tills skogen.
Jag släppte han som jag alltid brukar göra, helt plötsligt hör jag ett hundskall, och Izpher sticker.
Han hamnade i slagsmål med en annan hund som är rätt stor och heter Ludde.
Jag slog han med kopplet och tillslut slutade dom och jag kunde koppla han.
(djupt andetag) äntligen sa jag när jag kopplade han.
Men jag pratade med ägaren och det gick bra med båda hundarna som tur är :).

Ska börja packa snart till ridlägret som är i morgon.
Jag kan berätta lite vad vi ska göra.
Det börjar klockan 10:00
vi ska vara där i 2 dar (tors-fred) slutar klockan 14:00 på fredag.
vi ska ha 4 ridpass med hoppinriktning :D.
Vi ska hoppa ute i en hage (terräng hoppning)
vi ska hoppa över diken, tunnor stockar och massa annat.
Lägger in bilder sen :D.
Sen ska vi sova på höskullen, i höet med bara en sovsäck! :D.
HAHA det kommer äga det kommer verkligen bli as roligt :D
Speciellt när jag har alla mina 3 ponnisar där :D

HUUGS(A) <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0