Hunnit med mycket..

Idag han man med mycket :D
var på stan och bytte armband.
Som tur var, så var inte min bäste vän där (surtanten) :D.
Sen bör jag tröj storlek 38 var super stor.
Så jag böt till 36 :D.
Sen har pappa och mamma även beställt ett bankomatkort åt mig haha LYXIGT nu är det bara att shoppa :D.
Nejdå så är det faktist inte. :P.
Sen handlade vi mat på citygross lite dyrt, nämner inte siffrorna här.

Jag handlade ett par sporrar och ett par mountainhorse ridbyxor vita nya och fräsha
till tävlingen imorgon :D

jag höll på att glömma, jag har faktist bokat massage idag till mig och pappa till måndag :D

Ryggnack +skalp massage FATTA SKÖNT :D

HUUGS(A) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0