DU ÄR BÄST!

Ja min dag i dag har varit så JÄKLA underbar!.
Vaknade klockan 05:00, av en åsksmäll.
Skulle egentligen gå upp 06:00 men jag kunde inte somna om.
Åkte med Logi klockan 07:00 från stallet.
Vi var vell framme runt 8 halv 9.
Första start var klockan 9.
Mormor och morfar kollade på mig i första klass, det gjorde även Marre Leffe och Hedda :D.
När Logi bockat tillräckligt den lilla busen inne på framhoppningen.
Så var det dags att bereda sig på att gå in på banan. :D
Min första start gick super bra!!! Jag fick en svart gul rosett som det står storbyns ryttare på :D.
Sen var det 4 timmar tills jag skulle starta igen, så jag kastade in min lilla ponny i släpet igen.
Han fick en påse hö, betfor och en påse socker av mormor :D.
Efter jag mamma mormor och morfar fikat, blev mormor trött av solen, så vi tyckte dom kunde åka hem :P.
Vi hade lite andra starter i mellan typ 126 stycken :'O.
Sen kom Kussen Emelie och hennes familj + hennes pojkvän.
det är så roligt att man kommer så bra överens med han :D.
Jag köpte ett zoomobjektiv av han till min systemkamera :DDDD SKIITGLAD!:D.
Logi var super pigg på framhoppningen igen :P.
Sen ropade dom in mig på banan PIIRRRIGT :P.
Men eftersom man har BÄSTA hästen just nu :P.
Så hoppade han klockrent och fint över första fasen.
sen kom vi till hinder nr 8 då var det fas nr2 och då skulle det gå fort!.
och det gjorde det kan jag lova :D.
Logis tid räckte till placering och jag kom 5:a :D.
Min första placering lokalt.
Sen var det dags föör ärevarv, Logi sprang baklänges och sidless :P.
Han var SUPER pigg och det var så roligt.
Mamma berättade sen att många människor kommit fram och sagt, "Gud vad han gick bra idag, det var nog hans bästa dag!".
det var ju super kul att höra.

Adam emelies kille han var super rolig.
Han gick runt med Logi sen tyckte han Izpher (hunden) såg uttråkad ut, så han tog en promenad med han :P.
Det var en "gentelman" :P.
När vi åkte hem sen, åt vi på lappens grill eller mamma gjorde det, jag åt på mc donalds MUMS :D.
Nu är jag hemma och Logis ägare blev lika nöjda som vanligt! :D.

THE BEST DAY!

HUUGS(A) <333

min rosett var grön den när jag kom 5 :a det kommer bilder senare :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0