:DDDD

Godmorgon SÖTNOSAR!


Idag vaknade jag självmant :P.
Har gått upp 7:45 varje morgon eftersom jag skulle ta ut mina söta ponnysar :D.
Men igår kom dom hem från Grekland, så nu slipper jag :P.
Idag händer vell inte så mycket nu, på morgonen.
Ska vell ringa Jennie senare, vi ska vara lite.
För ikväll blir det bio med henne och Daniel ;).
Vi ska se på Harry Potter, nån som kan säga hur den var att se?
Bra ,dålig?

Jag springer verkligen ut till morgon tidningen varje morgon (falu kuriren)
pga att jag har skickat in mina tre sötnosar, till årets dalahäst.
Och det är denna vecka man ser i tidningen vilka som röstats fram.
Det är 12 stycken som blir utagna :D
HOPPASHOPPASHOPPAS!!!!

På fredag blir det iallafall tävling med busen, i Avesta, så tjocka släckten kommer nog och kollar :D.
Någon som vill följa med och fota mig med min kamera?.
eller nej just ja Emelie kanske kommer min kusin, hon får ju media foto :D.

haha puss på er nu ska jag slappa framför tvn och äta frukost :D

HUUGS(A) <333

 sorry min gamla kamera (sög)

 saknar konfapresentöppningen.
(BJUDER PÅ BILDEN;))

Kommentarer
Postat av: Carolin Rosman

Krisar de så förljer jag gärna med :) Fast med min kamera xD

2009-07-28 @ 20:10:11
URL: http://fotografrosman.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0