1:a

Har varit i Folkärna och tävlat LD LC med Logi :D
I LD var han lite seg pga att jag råkat dra sadelgjorden för hårt OBS :P.
Men jag fick rosett :D.
En svart grön :D mina färger :D.
Sen i LC gick det då ännu bättre :D
Jag kände nu är det bara vinna eller försvinna :P.
Banan kändes bra helt perfekta svängar för Logi :D
När jag kom till omhoppningen gick det i fullt rejs ;)
Han hoppade dom två sista hindrerna med knappt någon anridning :P.
Men det höll hela vägen, och det blev jag och Logi som blev klassens segrare :D.
Jag fick ett par chaps en super snygg rosett och en plakett.
Med mig hem blev det då idag två snygga rosetter :D.
måste bara nämna en rolig sak, jag red min omhoppning på 17 sek och 2:an red på 20 sek
jag var 3 sek snabbare, + att jag tog samma väg som en shetlandsponny :D:D

Funderar på att lägga in LC filmen och Prisutdelnings filmen på bloggen :D.
Vi får se :D

HUUGS(A) <33



bli vän med mig på BDB så får ni se mer bilder är :P

jlismyotherhalf heter jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0