Trevlig dag <3

Vaknade 06:00 jag och mamma skulle på tävling. Vi kom dit och jag startade LD clearround (70cm) felfri altså rodett sen tänkte jag efteranmäla mig till Lc men jag och mamma sket i det vi tar det i Sveden den 15 mars <3 Det gick även bra för Linnea B Amanda Lundberg och Emma Nilsson :D När vi kom hem lastade jag ur, och fick syn på Alpus IHAGEN:P han har äntligen hålt sig inne 2 hela dagar i rad XD Sedan när vi mockat och kommit hem och jag hade duschat, då kom Farmor Mats Wilma Anna och Emelie och firade mig, jag fick 1000kr :O Nu har jag råd med en systemkamera YIPPIE <3
Vi åt pappas hemgjorda pannbiffar sen tårta. Jag Emelie och Wilma körde Singstar :D det gick skiitbra! Sen skulle vi köra Guitar Hero, men när jag och Jennie spelade i går så välte Izpher ps2 spelet och skivan blev hackig och gick sönder :O :'(
Nu har Släkten åkt hem efter ännu en lång dag. Snart blire Melodifestivalen sen ska vi titta på ett inspelat Wildkids :P
Ska gå och lägga mig rätt så tidigt eftersom jag gick upp tidigt och ska gå upp klockan 07:00. Då bär det av till Romme Alpin med tjejorna <3  Premiär på mina nya skidor  ;D
Synd att carl jan åkte ut i går jag tyckte han rörde sig mer än Elisabeth :P Jag vet faktist inte vem jag vill ska åka ut :P


Nu sitter jag och ÄLSKLINGEN OCH DAMPAR PÅ MSN (visst walle Wallin)

Carro är en gubbe på 76 år stel och vill ta min oskuld hihi hon ska till Romme i morgon med sina bästa vänner stela gubbar och tanter "bertstjärt, peterniklas, och ullisknullis" XD
Jag ska också dit med "claes, berit och gunde" XD

VI ÄR SÅ NORMALA XD <3 Älskar deej <3 puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0