Tooday! <3

Idag har jag inte mått så bra sovde hos Jonna men jag var uppe till klockan 5 för jag hade onte i magen . Sen bussen hem och sedan till Madde och Jennie, vi hade skit roligt XD  Sedan kom Lena och hämtade oss, sedan bar det av till träningen XD Jag och jennie passade i början sen gjorde vi teknikbana. Efter det fick vi ha en lek kom inte i håg vad det var den hette. Vi vann :D vi fick i hop 27 poäng. Sedan åkte vi hem, nu sitter jag här och har stora problem, för jag jennie och wallin får inte i hop det med sjutsar när vi ska åka i morgon! För i morgon SKA! vi åka slalom (äntligen när vi hittat en dag som passar).
Jag tyckte det var lite tråkigt att Madde inte skulle med (ska på kryssning) och Elin(hon orkade inte), Roligare desto fler man är! :D Hoppas på Grönalund i sommar med Jennie Elin Carro w och Madde !! :D:D

NI SKA VETA ATT NI HAR EN SPECIELL PLATS I MITT HJÄRTA ! <3 ALLA LIKA STOR!

Kommentarer
Postat av: Caaarooooobaarrrrrrrrroooooo

JA GRÖNALUND & SÅ SATSAR VI PÅ SÖNDAGEN I STÄLLET!

<3

2009-02-24 @ 22:50:13
URL: http://crrrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0