PLUGGDAG! XD

Idag ska jag plugga Engelska till provet V:11 vi har 4 sidor läsning 15 verb x 3  och 40 glosor m.m.
Sen tyska prov massa saker. Sen fortsätter jag skriva på min Sevnska Novell ;D Sen tycker jag om att måla så jag ska måla en Olje tavla <3 och sen plugga lite moppedfrågor. Nu hoppade Izpher upp bredvid mig för att titta på pappa när han körde iväg till trafikskolan i Falun han ska köra upp lastbilskortet XD hoppas han klarar det men det tror jag . För då kan han köra mig på tävlingarna med ett tyngre släp! sen ska jag till sjukgymnasten  han ska lära mig maskinerna eftersom jag har problem med rygg/nack musklerna :S Sedan i kväll blir det hem till Jennie eftersom pappa är Borlänge på trafikskola, sen hem och äta PIZZA! mums XD.. I morgon blir det att packa till tävlingarna i helgen. ÄNTLIGEN DEN FÖRSTA LOKALA FÖR---09 <3

Ha det bra ska ut och leka med hunden <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0