Onsdag :D

Idag började min dag klockan 9:00 då jag steg upp eftersom vi hade friluftsdag. Vi hämtade upp Jennie sen åkte vi till skolan. där ifrån gick vi upp til Lugnet och hade Curling XD det var super kul :D vi förlorade med 1-3 men det var ändå roligt att prova på något nytt :P Sedan gick jag och Jennie och åt nuggets strips och sås MUMS det var gott + att vi hade skit kul eller jag hade vell mäst efetrsom det var Jennie som gjorde allt det roliga. Men hon har ju tur som skrattar åt sina egna skämt :D När vi var klara så kom jag på att jag inte hade buss kort och att mina ppengar inte skule räcka till bussen. Så jag och Jennie fick börja gå ner mot stan men sedan kom jag på att vi kunde kliva på vi lasarettet :P När jag kom hem åt jag glass och spelade MY horse and me 2 det var roligt eftersom jag hade hunden i knät gosis :) Sedan drog jag och mamma upp till Logi för jag skulle hoppa han i hoppgruppen :D när vi började lektionen hade logi (DAMP) eftersom han inte hopat på ett tag, han morrade bockade stog på back och fram ben och gick på sned. Men det gick iallefall bra att hoppa sen bara det att han inte tyckte om att hoppa halmbalarna fasst han vägrade inte första gången. :D Imorgon blir det vanlig skol dag <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0