=)

Bra dag väckarklockan ringde 06:00 jag och Jonna steg upp och fixade oss. sen när vi kom till stallet fick vi reda på att vi bara var 2 stycken som skulle mocka och fixa allt :O Men vi låg i och blev klara snabbt. Efter det frågade jag Jenny om lite tips till våran rymling Alpus.... xD snart kommer några och grattar mig TÅRTA MUMS MUMS . sen fotbolls träning har FETT ont i magen så vill egentligen inte gå men man måste ligga i om det ska gå bra till sommaren. Imorgon är det självaste bästaste dagen jag blir 15 år XD (mopeden, straffmyndig, cykla utan hjälm m.m ) hihi <3 Häromdagen fick jag reda på något roligt fasst ändå tråkigt xD Jennie min allra bästa vän ska prova på måndag och rida i min grupp :D hoppas det går bra , men jag tycker ändå synd om henne som  har Amanda i sin andra grupp :( Men man får hoppas på det allra BÄSTA! :) Kycklingen och glassen och våran super stora godispåse var super gott i går ! :)

HA det bra !! <3  

HITTADE EN SÖTBILD PÅ EN SÖT KATTUNGE (jennies) <3<3

SÖTAST! <3

Kommentarer
Postat av: jennie

tack sötnos! <3 (((:

2009-02-15 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0