Dagen med jennie forsättning XD



Mamma sjutsade upp mig till Jennie, när jag kom dit så smög jag in (enligt dom) fasst jälv tyckte jag att jag lät. Så lena och Daniel blev rädda när jag stövlade in i köket XD och Jennie trodde inte på Daniel när han sa att jag kommit XD
Jennie fixade sig lite medans jag och Daniel småprata, sen gick vi ut och började med en snögrotta, Den första blev inge bra så vi avsltade och hittade en ny snöhög vid deras carport. Den grävde vi på i flera timmar, Jennie gjorde vell mest eftersom lilla , Daniel kastade snö ¨på mig och till slut tröttnade jag, så då blev det "krig" ! Vi busade jätte länge medans Jennie fick slita. Tillslut fick jag in en fullträff i nacken på han, och då sa jag att vi var kvitt och han gick med på det, men sen fortsatte han ändå. hihi ;P När grottan började bli klar kom Lena ut med dagbarnen Astrid och Charlie (Oliver sov i vagnen) Efter att vi hade ätit mellis ute på trappen gick vi ner och åkte på mage genom grottan (DET VAR SKIT! KUL). Gillis (Jennies hund) tyckte också det var roligt han sprang fram och till baka flera gånger. Sedan när Oliver hade kommit ur vagnen ville han också åka. Första gången kom han ner och grinade, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men jag tog på han mössan och följde med upp till grottans topp. Men sedan blev det fullfart på alla ungarna för då hade Daniels kompis Philip kommit så då blev det kul. Jennie fick många bra kort på oss när vi åkte, jag fick vell också nått bra.
När dagbarnen åkt hem så gick jag Jennie Philip och Daniel och åkte pulkrejs ner för långa "Nallebacken" (jennie förstår nog), Första gången vann Daniel och andra gången skulle jag och Jennie dela pulka, två köttbullar i en smäll ;P Men såklart så vann ju vi eftersom vi är så himmla BÄST! Vi ägde dom så dom stannade kvar där uppe, När vi kom ner levde iallefall Jennie jag trodde jag hade mosat ur henne all luft som fanns XD <3
Sen ville jag och Jennie ligga på varandra på mage men det ville inte killarna så då sket jag och Jennie i dom och gick in istället, Vi spelade Guitar Hero :D det var skit kul eftersom jag fick ha min älskade "bäbis" gitarr <3 Sen när vi spelat ett tag, klädde vi på oss ytterkläderna och drog upp till vägen. För där stod pappa och hämtade upp oss. För att vi skulle på ridning, Jennie följde med. Vi åkte först hem till mig och jag klädde på mig sen åt vi köttfärsås och spagetti. Sen 17:55 drog vi till Svärdsjö! Jag skulle hoppa Tryffel Det gick super bra hoppade kortsvängar på bana (7 hinder) 85-90cm Det gick super hon  hoppade till och med vatten mattan och sockerbits oxern XD Jennie knäppte fina bilder på oss + några filmer. Sen skrittade jag av henne medans Jennie fick slita ännu en gång med att plocka bort hindrerna ;P Sen inne i stalle borstade jag av henne och la på henne täcke medans Jennie gick ocg knäppte fina bilder på hästarna ;D 
 Dom håller på att måla om cafeterian så vi fick gå genom stallet , när vi skulle veta hästarna XD Sen åkte vi hem och släppte av Jennie hemma hos henne <3

DET VAR MIN UNDERBARA DAG MED BÄSTA! <3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0