Teori :/

Idag var en rätt rolig dag i skolan, först mentorsgrupp då pratade claes om utrymningsplanen eftersom denna vecka kommer det inträffa en brandövning, sen teknik våran bana blir bäst :D sen förklarade jag spelet vi gjorde förut, och innan sa hon " Caroline om du gör en bra förklaring höjer jag dig till MVG" jag bara presspresspress :P.
Men det gick vell rätt bra men jag tror inte att det blir mvg här int ;P.
Sen hade vi språk gick igenom rätt mycket viktiga saker, sen andvände han mig som nått visningsmaterial, så jag fick stå där inför hela gruppen hihi lite smått pinsamt :).
När det var dags för matte kom Sandra i vår klass, hon går bara vissa lektioner, men hon och jag jobbade sen satt hon med oss vid maten :), hon såg ut att må lite bättre :).
Maten var vell rätt god idag, typ korv och mos :).
När våran matrast var klar hade vi svenska, och eftersom vi inte har nått att göra så gick nästan alla och pluggade, utom typ 11 stycken vi och Kjelsson körde land och rike :), mitt lag "pepparkakor med fil" vann stort :).
Vi total ägde alla, jag tror det har med att göra att jag och Jennie jämt kör det där så jag kan typ allt ;P.
Ämnesfördjupningen var super tråkig, eller jag och sara satt och diskuterade med hennes lillebror, och gjorde lite annat.

Nu ska jag dra på teori, har bakat fetaste chokladbollarna eftersom jag rammlat av ;)).

HUUGS(A)<333


Kommentarer
Postat av: daniel solölid

vann stort? hmm, tror inte det. det blev 75 - 74 :P

2009-12-07 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0