Svärdsjö <3

Hejhej,

Idag har jag tillbringat hela dagen i svärdsjö stallet :D.
Först var det julpyntning, och jag pyntade och BÄBIS walther <3
Han åt upp min brödkaka som jennie designade igår, han tyckte det var lite äckligt med geleen ;P.
Sen var jag och Jelena ut och red, jag red på Mona och hon på Grabben, sen var det dags för Taco kväll med Hoppgruppstjejerna/dressyrtjejerna :P.
Vi hade super kul och sjöng singstar m.m.
Kollade på filmer från våran rid tid, det var super kul :), sen drog jag josse frida och amanda hem till josse och frida :), jag fick se på dom gulliga kattungarna som imorgon blir 6 veckor :), som var sånna gullungar, kunde haft plocka på mig allihopa i jackfickorna :).
Nu ska jag kolla facebook :D

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0