Snö till en förmögenhet :D

Pappa och jag gick upp klockkan 06:30 imorse, för han var snälla och skjutsade mig till Hoppträningen med Logi :D.
Gick jätte bra Gaby tyckte han var fin, men fattade bara inte hur han orkar vara så pigg :P.
Vi hoppade 85-90 cm, studs och kombinationer m.m det var super kul :D.
Kom hem och mockade och fixade sen drog vi hem till mamma, jag gjorde plättar till lunch :D.
Var ute och skottade snö mamma skottade i morse vid 10:30 ungefär och jag gjorde det igen kommer ju hur mycket som helst :D, jag pappa och hunden var ute i snön och lekte i över 1 timme :).
Nu ska vi nog snart börja med middagen. Men pappa ligger här och kollar på idol några små klipp :D.
Ha det bra.

HUUGS(A)<33

 sötnos :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0