Måndag v:50

Nu går tiden fort, och snart är det julafton :D 18 dagar och man räknar med denna :D.
Sen är det snart nyår och 16 februari blir jag 16 :D.

Vaknade 07:04 gick upp och klädde på mig gav katten penecilin, sen ringde jag hem till jennie.
Men hon är sjuk så hon ska inte med till skolan, så runt 08:05 kommer jennies mamma så ska jag åka med henne till skolan :).
Ikväll blir det ridning eller vi har teori, och jag måste bjuda på nått eftersom jag ramlade av för några veckor sen :P.
Nej nu ska jag fixa en sak, sen drar jag till skolan :D

HUUUGS(A)<333

Dagens Outfit:

brunsjal: Hm
rosa klänning/tunika: Gina 
Tights svarta: Hm
Stövlar svarta: din sko
Benvärmare vita: Gina
Smink: vanligt
Frisyr: Utsläppt plattat, med två hårspännen
Ring: mormor har köpt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0