Lucia :)

Idag var det lucia firande i skolan, fast Luciat iegentligen var igår. Idag i skolan hade vi först Lucia sen fikade vi och efter det hade vi Teknik. Min Jennie och Moas kulbana klarade 7 sekunder :), ni som inte varit med förstår inte vad jag pratar om :P. På tyskan fick vi tillbaka våra skrivuppgifter och jag fick MVG - och Jennie fick VG skit nöjd blev vi båda två :D, Elin hade inte gjort någon för hon hade varit sjuk :/.
På matten fick vi fylla i en enkät om mobbning mm :P dom vi typ får göra varje år ;P.
Efter maten hade vi svenska i typ 20min sen gick vi och hade julcafe, fikade spelade kort med klassen m.m. :D Jätte roligt. Pappa hämtade mig och Jennie när vi kom med bussen, vi drog direkt och julpyntade vid Logis stall :D det blev jätte fint. När vi var klara och kom hem så skulle jag och pappa äta såklart var det mos och korv som det även var i skolan ;P, av så många rätter så träffar man samma på samma dag :p.
Nu är det bara några minuter kvar sen kommer Jennie och hennes mamma och hämtar mig, idag är det hoppning :DDD, Walther bäbisen ska skutta lite med mig, hoppas det blir stora hinder!<333


HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0