Ipod nano <3

Hejhej,
Jag önskar mig en Ipod nano i julklapp vet inte färg än ;P rosa turkos eller ljusgrön :)
Idag var en rätt tråkig dag i skolan, började 08:10 och slutade 16:00.
På No fick vi tillbaka provet och jag fick typ VG, sen på svenskan och engelskan kollade v i på film.
Idag hade vi även syslöjd och den var rolig, håller på med en vit tunika, får hoppas den blir bra :D
Nyss ätit kycklingwok med kokos mjölk :D MUMS!<3
Senare ska jag vell dra med mamma ut och gå, måste hihi "fetta" ner magen lite :D, känner att den bara växer just nu :/.
Nu måste jag plugga/skriva om no artikeln :).
Just ja jag är i val och kval nu, har börjat tvivla på vad jag ska gå för program :/.
Nån som har tips? är idrottsprogrammet bra? nån som ska gå det?

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0