Haha ibland är man lite knäpp ;P

Idag gick jag upp klockan 08:00 och var i stallet runt 09:00. Idag var det 3dje serietävlingen :D Jag rev ett hinder, men kom 4a. Jag tror att poängställningen är att jag leder eller så har jag och Jelena lika poäng inför sista :D. Jag är jätte nöjd med dagen, bara att jag häll på att frysa fötterna av mig :P. När jag kom hem var klockan ungefär 14:30, då sa pappa att Inger ringt så jag ringde upp henne direkt, hon bara " det går bra att du kommer nu och tar sprutan" jag bara NEEEEEEEEEEJJJJJ ;P inom mig, men jag tog sprutan med mig och åkte till henne :P. Nu har jag iallafall tagit andra livmoderhalscancer sprutan :) Duktig jag är! :D. När jag kom hem satt jag en stund på datorn sen satt jag på musik och slog in lite paket, när mamma kom hem åt vi mat, typ kött och potatisgratäng :). Pappa gick ut med hunden efter maten, då tog jag på mig joggingskorna, ficklampa, och mobil, så joggade jag ungefär 3km :D, är man lite knäpp eller? men jag lovar det var inte kallt, däremot blev man lite svettig ;P. Men nu är det gjort, måste skärpa mig och fixa till kroppen så att den är i form till bikinitiden :). Nu ska jag kolla på tv med mammsen och pappsen ;P.

HUUGS(A)<333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0