Good evening

Hejsan

Har varit på stan med Jonna ponna :D Hon skulle köpa en julkapp/födelsedagspresent åt sin kompis Emma-Clara, den skulle vara lite rolig eftersom hon fyller 15 ;P. Det blev ett par röda spetsstringtrosor med typ en liten kjol, Jonna tyckte att hon ville se hennes min när hon öppnade dom ;P. Lite humor måste man få ha ;P.
Har städat lite och strukit duken som ska ligga på köksbordet, blev super fint :D Kan ta lite bilder på granen och så , så kan ni få se :D. Har även öppnat ett paket som jag fick av Jennie, hon fick en sten som det stod vänskap på av mig (kolla in den på www.jennieleandersson.blogg.se)  jag fick ett par super gulliga örhängen, det var sånna här vita runda kulor som alla typ har men det var typ som julflingor på dom :).
Ska knäppa lite kort och se om jag kan få in.
Vi hörs :D

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0