GODISRÅTTA (=

Sitter hemma här och slappar lite med datorn, slutade klockan 16:00 idag i skolan, tog bussen så jag var vell hemma runt kvart i 5 :) sen dag men rolig tycker jag.
Kom på igår att jag hade engelska prov till idag, pluggade inte så himmla mycket, men jag tyckte provet gick jätte bra idag :D Hoppas resultatet blir lika bra :). Fick även tillbaka matteprovet idag, och det kan jag bara göra en sak åt skriva SKÄMMAS i pannan med stora feta bokstäver. Vet faktiskt inte vad som tagit till mig.
Hoppas det går bättre nästa gång iallafall, nu är ju inte jag så himmla duktig på potenser.
Ätit godis nyss som jag hittade från i helgen, snacka om godisråtta man är :). Imorgon, blir det trök skola för onsdagar är så himmla tråkiga när det gäller skoltid, fast vi slutar 13:55. Tisdagar är mycket roligare och dom slutar vi liksom 16:00, jag vet det låter väldigt knäppt.
Nu ska jag och pappa äta mat, åt ingen frukost och knapt mat i skolan, det såg ut som mat som kommer ur en kattmatsburk :O USCH!.
Senare blir det ut och gå med hunden och pappa, måste verkligen tnka på figuren nu när jag slutat på fotbollen :)

HUUGS(A)<333

Kommentarer
Postat av: hejsan

kan inte du berätta lite mer om när du rider? :D hur det gick, vem du red och vad ni gjorde? :)

2009-12-01 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0