2 dagar kvar :)

Hejsan svejsan ! :D

Idag fick jag och Jennie skjuts av pappa till skolan, så himmla skönt att slippa stå ute och frysa. Det har vell varit en rätt slapp dag, fick ett välldigt stort hål efter So´n som var jätte skönt. Jag jennie moa carro och elin gick ner på fritidsgården och spelade kort, idag losade jag inte iallafall :D. det var ganska äckligt julbord idag, tycker inte om skolans mat längre, den har blivit så snuskig sen 9:an började ://. På tyskan kollade vi klart på en film som jag tror hette Siebzehn :), sen var faktist riktigt bra. :).
Slutade 13:55 idag, super skönt att sluta tidigt, eftersom man gick till 4 igår.
När jag kom hem hade pappa lagat mat, och nu ska vi snart dra ner på stan och köpa skor åt mig :), inte skönt i den här kylan att gå runt i mina rosa tygskor. Efter stan blir det Hoppgrupp. Kanske hörs senare i kväll :D

HUUGS(A)<333


Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

söta skor :D

2009-12-17 @ 22:17:08
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0