08:50

Godmorgon :D

Vaknade klockan 08:50 och gick upp nästan direkt och satte mig här och fixade med en julklapp :D. Jag tror pakethögen under granen ökade med 5-7 paket igår :D, mycket paket är alltid lite roligare ;).  Får hoppas att alla blir nöjda med det dom får. Senare idag ska jag besöka min sta lilla sjukling jennie, som är förskyld. Vi ska ge varandra en liten julklapp. :P. Hoppas bara hon blir frisk till julafton, eftersom hon låg sjuk förra julen :/.
Idag ska man även städa det sista och sy lite julkläder som jag ska ha på mig när jag ska hoppa sista gången innan jullovet :P. Det är ju bara en sak, har man inga utklädningskläder på sig imorogn så sa min ridlärare Jenny att man får hoppa hela lektionen utan utan sadel och med händerna i kors altså fel tygel i fel hand :O ;P.
Ska gå och göra lite frulle, blir macka och soppa tror jag :).
Vi hörs senare :D

HUUGS(A)<333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0