WRILLY SORRY

Haha sorry hit och sorry dit.

Nu har jag haft lite fullt upp några dagar.
Jag rider på morgonen, och hänger med kompisarna på dagarna :D.
Igår var jag jennie madde ocg becca ute med moppen.
Jag och Jennie ååkte med moppen och dom andra två cyklade.
Vi var vell ute på stan/hälsinggården till 00:49 då jag tvingade jennie att åka hem med mig :D
Lovade nämligen mamma att vara hemma i Kniva klockan 01:00 ;P.

Vi hade iallafall riktigt roligt på Kålgårn.
Några killar tyckte att vi kunde sitta med domvi elden dom hette : William, Carl, Johan och Hampus :P.
Klart vi gjorde det :P.
Sen drog vi till La Marina, en pizzeria vid Madde.
Där träffade vi Ankan, Byström, Lukas och Jonas :P.
Vi skrattade och hade roligt.
Hände vell lite saker under kvällen, allt behöver man inte ta upp i bloggen :P.
Nu ska jag äta Taco paj som mamma gjort.
Sen drar jag till Jennsan igen.
Vi ska ha "Skräckkväll" tillsammans med Elin och Wallin :D:D:D
Kommer bli super roligt speciellt att träffa Elin för henne har jag inte sett på länge :D.

HUUGS(A) <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0