Svar på frågor

Här kommer jag sätta in svar på frågorna.
Det kommer sättas in allt eftersom folk kommenterar.

 Linneas fråga:

1: Vem kom på namnet på din hund?
2: Hur kom du du/den på det?
3: Sen vilket datum är du född (skriv gärna hela personnummret)
svar:
1: Jag kom på namnet
2: Bara för att jag ville ha ett konstigt, då satt jag och tänkte på jesper och sebastian och massa andra namn sen böt jag bokstäver lite här och var, sen blev det Izpher.
3: jag är född 1994-02-16

Alice fråga:
1: tycker du att du själv är fin?
2: vilka bloggar läser du?
3: vad har du för klädstorlek?
4: är du avundsjuk på nån av dina vänner?
svar:
1:Jag tycker inte precis att jag är ful, men jag är inte finast. jag tycker att jag är rätt fin.
2:  Just nu har jag minskat ner bara för att jag måste hinna plugga i skolan.
Kissie Dessie Paulina Kenza Fanny Staaf Sen klickar jag in på jätte många men det är dom här som jag verkligen läser.
3: Jag har detta år velat gått ner i vikt så jag har hårdtränat hela sommarlovet. Men nu känns det rätt bra. Så jag har Xs-S på tröjor/t-shirts/linnen
sen har jag storlek 27 på jeansen, (dom jeansen som jag vill ska se större ut har jag 28 på)
4: Jag är avundsjuk på många av mina vänner, och vissa av dom vet det redan.
Och det är många olika saker jag är avundsjuk för

Malins fråga:
1: Var tycker du gränsen går när man skriver ett blogginlägg?
2: Har du linser? du har extremt fina bruna ögon :)
svar:

1: Jag tycker att man inte ska skriva ut för mycket om sig själv.
Lika ska man inte lägga ut för ytliga bilder.
Bara för att läsarna vill det så måste man tänka på detta.
Lägger man ut en bild på sig själv på internet.
Så kan vem som helst kopiera den och ändra den m.m.
2: Nej jag har inte linser, jag har väldigt bruna ögon.
Tack att du tycker dom är fina :)



Hoppas ni fått dom svar ni ville ha om inte får ni fråga igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0