Rymning :P

Haha kvällen blev lyckad igår med girlsen.
:D Jag äger ju som sagt på singstar haha :P.
Ingen klådde mig, jo Carro på slutet :P.
På tisdag börjar skolan OH`NOOO!!
9AN fatta scaryy :P.
Nu ska jag och pappa äta våfflor mamma ska äta paj.
Vi kollade igår på The messangers SKIT BRA FILM :D
Dom andra tre hade sett den men inte jag.
Jag var den ända som satt där och åt popcorn medans dom andra skrek HAHA :P.

Idag har jag varit på hoppträning med Logi, gick super duper bra.
Jenny (tränare) säger att han bara blir piggare och piggare :D:D.
Logi hade rymt ur hagen igår för att Nils-Olof tog in Alpus och Floki före :O:
han hatar att stå själv :/.

Blir fotbollsträning senare :D Nu ska magen/låren ner och konditionen upp :D:D:P:P.

HUUGS(A) <3333'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0