POKER RUNN 2009

HÄR KOMMER BILDER FRÅN POKER RUNN NÄSTA INLÄGG BERÄTTAR JAG OM VAD SOM HÄNT!! :D

dessa båtar var med :D jag kan inte beskriva det underbara ljudet som kom från deras motorer :( det är ju lite synd :(







=Mats Aspman från våran båtklubb :D







=starten innan dom "rejsade" iväg :P
starten ;)


snygagste båten med snyggaste stockholmarna :D





Det var ungefär 1/4 del av alla kort jag tagit :D

men ni vilken av alla båtarna var  snyggast? <3
Jag ska kanske åka med den svarta på sista bilden imorgon :d <3

HUUGS(A) <33


Kommentarer
Postat av: Johanna

han på sista bilden, är min kompis pojkvän. kommer inte ifrån sthlm.

2009-08-11 @ 18:40:15
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0