POKER RUNN 2009

Här kommer en kortis från Poker runn.

Jag mamma och marie sålde fika och korv sammanlagt tjänade vi vell in 1305 kronor :D:D.
Roligt roligt.
Sen knäppte jag lite kort på båtarna som kom och sen när dom åkte :D.
Jag och mamma kollade vilken som vi tyckte var snyggast, och vi tyckte den som är svart och är längst ner av korten :D
(i förra inlägget) :D.
Sen ringde pappa när vi höll på med maten, han och Kenneth var ute på sjön och kollade på alla båtarna.
Han sa så här till mamma - det kanske tar lite tid för vi fick lov at bogsera en båt.
Mamma bara- okej.
Tänkte inte så mycket mer på det.
Sen när dom kommer in visar det sig att bakom dom hänger den där snygga som tävlar i poker runn i ett snöre bakom pappa och kenneth :D HAHA tänkte jag.
SOPPATORSK ;).
Jag hade bara bikini, fick vell visa upp min stekta piercade mage , för stockholmarna haha :D.
Dom bara whohoo och kollade på mig, (PINSAMT) sen fick dom vell reda på medans vi skulle hjälpa dom med tanken.
Att jag var 15,5 år snart 16 :P.
Ska vi gifta oss frågade en av sthlm, arna.
Mamma bara ni får vänta nått år, då fick jag hans visitkort, han bara -Ring mig om 5 år så gifter vi oss då :P.
Sen orkade dom inte tanka så dom bara kan du tanka åt oss så ska du få en sak, jag bara visst?.
När jag tankat deras båt för 6500 kr.
Så gav dom mig en 500kr GLAD SOM EN SOL VAR JU LILLA JAG :D.
Men du vet  rika sthlm,are har vell råd med det :P.
Han bara jag har en sån här båt (2miljoner kr) Ferrari :P I phone en travhäst som sprungit in 100:000kr.
Sen äger jag det största biltvätt företaget.
Mamma och jag stog typ bara och gapade :P.
Dom bara ska du åka en sväng med oss, mamma bara nejnej ohnoo men imorgon.
så imorgon kanske jag ska åka båt med dom.

Nu ska ni veta lite mer om båten.
Den rymmer 850L bensin = mellan 8000:--9000:-- kronor :O.
Den går as fort 90 knop- detsamma som en bil som åker i 200km i timmen :O.
m.m.

min dag ägde :D

HUUGS(A) <333

 500 spänn rikare :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0