Norberg =)

Godmorgon alla sömntutor :D.
Pappa är och jobbar och jag och mamma drar till Norberg.
Norberg ligger i Avesta ungefär och där finns det även en campingplats.
Mormor och Morfar står där med husvagnen, så vi ska hälsa på dom lite :D.
Blir kanske inge mer bloggande idag, för jag ska på ridning direkt när jag kommer hem.
Den slutar vid 19:35 sen ska vi mocka och fixa hästarna och vatten m.m :D.
När jag kommer hem ska jag duscha.
För imorgon är det skola och nu alla läsare går jag i 9:H :D:D.
Ska vell bli roligt att börja igen, men jag vet inte vad jag ska välja för linje.
Tror det blir Sam för den linjen är så bred, den och Natur.
Men då väljer jag nog Sam  för jag vill inte gå i Rättvik :D.
Nu ska jag käka lite Frulle mumsmums!! :D

HUUGS(A) <3333

 Frukost :D fasst gammal bild :P.
Kanske ser snön utanför fönstret :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0