Mens=HATAR

Ja precis jag hatar verkligen MENS !!! :@
När jag blir stor så har jag sagt till mig, att jag ska utrota mens HAHA!!
Sen ska jag uppfinna Kvins det är samma sak fast för killar :)
Dom ska också få känna hur det känns :P.
Jag har iallafall as ont i magen, har setat på toa as länge.
+ att jag ätit lite mycke mjölk i dag, och eftersom jag är laktosalergisk så blir inte det så bra :/.
Nej nu blev det ett besök på toaletten igen, hatar detta.
Min kväll var planerad att åka ut med kompisar.
Men just nu känns det inte så himmla roligt!
Men mina kompisar vet själva hur det är att ha Mensvärk, så dom måste faktist förstå det.
nu ska jag och mamma baka klart.
Imorgon ska jag spela match mot Forssa (borlänge lag) hoppas magen släppt annars blir det verkligen inte roligt!

HUUGS(A)<33

 Inte jag den är kopierad,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0