höstshoppa

Jag vill höst shoppa några av bilderna har jag redan handlat :D:D:D <33



har inga bilder (egna) så dom blir från google bara så att ni vet.

Hittar ingen bild på ett par jeans jag köpt.
Dom är iallafall ljusblå och lite trasiga :P.



En tight randig tröja hittar ingen bra bild på den heller :P

Ja datorn dampar lite när man ska in på google, men iallafall en vit eller svart kofta från gina tricot stickad.


mina läppar blir så torra kanske fint med lite läppstift :D


sen ska jag shoppa en vinterjacka det blir nog någon av dom hära :P

 inte precis en sån på bilden men ni vet nog ungefär vilken jag menar :P



inte precis men den finns även i röd och svart sök på google på "vinterjacka"

M:M: <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0