Glass I Stora Lass :)

Ja ni rubriken stämmer verkligen in på mig just nu :D
Jag sitter här vi datorn med glass och chokladsås bredvid mig :D
Mums vad det är gott. Det och chokladbollar har jag stor kärlek till :D.
Idag har vell dagen gått rätt segt ändå, fasst vi bara hade 4 lektioner :P.
Jag blev så himmla illamående på vägern hem, hatar verkligen att åka BUSS!! :(.
Snart är det ridning, idag är det Onsdag det betyder att det är hoppgrupp :))
Vi har även fått programväljaren idag så jag och pappa satt och kollade igenom den :P.
Jag ska nog välja Omvårdnad, Sam, Media, Naturvetenskap och Naturbruk. :D
Sen får man se när man får svar vilka man kom in på.
Det är sen jag bestämmer vad jag ska gå :D
Just nu är jag rätt säker på Sam idrott, men jag är lite velig mellan dom jag skrivit här ovan :P.

Nu ska jag plugga  :D SE YAAA <3


HUUGS(A)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0