Funny!

Idag på ridningen fick jag träffa ridkompisarna :D.
Blev väldiga kramizar! <3
Var ju ett tag sen sist :D
Jag fick Walther idag.
Vi har bytt ridlärare.
Nu har vi Helen :D
Hon var jätte bra hon med :D
Vi var bara 4 stycken! :D.
Det star en ny privat d-ponny på klubben som heter "Mona".
Det är Sandra S och Ellen W som lånat henne :D
Hon var iallafall jätte söt.
På onsdag ska jag och Jonna vara sen på kvällen blir det hoppgrupp med logi :D.

Pratade med Inger nu på kvällen :D
När hon och Malla joggat i skogen/grusvägen så hade hon stött på en varg :O
scary det är liksom där jag brukar rida? :O:O.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Twilight "new moon" <3

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0