BAD BAD BAD :/

SORRY!

det står inte BAD som att bada i sjön utan BAD som i dåligt på engelska ;)


Jag har inte bloggat något idag :/.
Vill ni veta varför?
Jod et är så att klockan 10:10 sjutsade mamma mig till Josefine i Toftbyn.
Ja precis jag åkte ut i Bondelandet.
Men som tur är gillar ju jag koss/häst lukten åkermarkena m.m.
Jag har iallafall varit där välldigt länge :D.
Vi åkte vattenskidor efter deras snygga racerbåt.
Jag kom upp men åkte bara 10-15 m sen ramlade jag hahahahaha
Men så går det ju för nybörjare :P.
Sista gången jag ramlade gjorde jag illa mig :/.
Jag sparkade mig med vattensidan på handleden :/
CP vad ont det gjorde.
Efter åkte vi ring, jag var jätte duktig :D:D
Senare åkte jag med Carina (josses och fridas mamma).
Hon skulle till Aubiose och byta josses tretorn stövlar.
Mamma hämtade mig vid pream, seddan bärde det av till fotbollsträning :/.
JÄTTE ROLIGT ATT SPELA I DENNA VÄRME :)))))) ironi
Kvällen tillbringades iallafall på sjön med mamma pappa izpher och Bengt i bengts stora båt :D.

I LOVE THIS FRIDAY<3
HUUGS(A) <33

 min båt inte bengts :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0