Varma soldagar med Moppe plus J <3

Hejsan jag har inte skrivit blogg på nån dag hihi.
Eftersom det varit varmt och soligt, så har jag spenderat mina dagar ute i solen.
Jag har varit med Jennie nästan hela dagarna speciellt idag :D.
Nu när jag får skjutsa på min moppe, så har jag och Jennie varit och besökt världen :P.

Alla som läst/hört på nyheterna så har en 18 årig kille försvunnit i Kniva, han har varit borta sen i morse.
Det är fullt med poliser och letare sen är det en helikopter uppe i luften.
Jag börjar bli lite orolig i magen :S.
Jag och Jennie var precis ute med Moppen och tittade, och dom höll fortfarande på med letandet.

Kenneth och Marie har varit här och vi har "playat" lite kort.
Vi spelade plump och det gick SKIT bra för nybörjar Jennie :DDD.
Pappa vann som vanligt, och vem kom sist? jo lilla jag xD.
Idag har jag gjort hemkunskaps läxan det blev super gott.
Det blev hemgjord klyftpotatis, kyckling som jag hade penslat med soja, vitlök, peppar m.m, sås som var gjord på svartvinbärssaft m.m och sen hade jag en sallad som innehöll rödlök, gurka, tomat och sallad.
Mamma och pappa och Izpher fick smaka, alla tyckte det var GOTT :D.

Nu sitter alla och diskuterar vid bordet jag börjar sura ur :@
Käft hit och käft dit :P.

Jag lägger in här att jag tyvärr inte får tävla Walther :(

HUGS nu ska jag sova PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0