Tisdag :D

Dagen tillbringades hemma hos Madde först.
Vi gick hem från vägen. Jag gick hem och åt sen hem till henne.
Vi spelade super mario satt på datorn.
Madde tänkte klättra ut genom fönstret men ångrade sig.
Sen gick vi ut och passade boll och basket boll på vägen.
Efter ett tag kom pappa, då var det dags för svärdsjö.
Det var super kul ute på klubben, jag träffade Jonnsing :D
Det var en fyraåring som hoppade jätte bra han var lite rädd för hindrerna, men hoppade allt.
Sen skulle Jenny vår ridlärare hoppa. Hon hoppade typ 140 jag trodde jag skulle svimma xD.
Jag han tyvärr inte prata med Jenny om tävlingarna, så jag skrev en liten lapp.
Sen vid halv 8 drog jag och pappa på fotboll, det gick sådär.
Jag och Fanny E tyckte att det gick skit i början.
Mina ben var överrallt.


 SÖTAST xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0