SVENSKA!:D

HALO! ;)

Nu sitter jag Jennie och Elin i B2 (datasalen).
Vi har svenska, och håller på med författare.
Jag har läst 84 sidor i min bok, och det är 317 :OOO, och vi ska vara klara nästa vecka.
Elin har Stephanie Meyer som skriver Twilight böckerna.
Jennie har Johanna Tydell som skriver i taket lyser stjärnorna.
Och jag har Camilla Läckberg hon skriver t.ex Isprinssessan m.m.

Efter denna lektion är det elevens val, vi har skrivarskola det är lite boring :S.

Vi saknar Caroline Wallin som sitter på en strand i thailand och "göttar" sig.

Jag och Jennie åkte moppe till skolan i dag, det var rätt så kallt för mig som sitter längst fram och kör.

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med Jennie har inte frågat än.
Sen på kvällen är det ridning :D:D.

Hoppas att ni alla som läser mår bra!

HUUUGS!(A) <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0