Påsklovs Tisdag :D

Vaknade sent i dag 10:45, jag tog på mig mina hemgjorda mysbyxor.
Jag och Jennie skulle ta moppen ner på stan men det blev aldrig av.
Jag åkte istället upp till mina gulliga ponnysar, och mockade och gjorde rent.
Nu är äntligen Logis nya träns fixat så nu kan jag ha det på tävlingarna.
När jag kom hem tittade jag och mamma på Patrik 1,5, jag tyckte den var bra!:DD.
Sen drog jag på fotbolls träning själv, eftersom Jennie känt sig lite slö/trött/hängig.
Jag stod i mål en stund eftersom alla skulle stå.
Då kom Jossan och hon har super hårda skott, och jag är bollrädd.
Så lilla jag vände mig bort och skulle ducka och precis då smällde det.
Hon träffade mig i tinningen och jag blev väldigt snurrig.
Magnus tyckte jag skulle vila så jag gjorde det.
Sen var träningen slut och jag drog hem, med pappa.
Nu sitter jag här i soffan och har precis till lagat min kvällssiiiiss :P
Det blev två ostmackor ett glas mjölk och gulasch soppa MUMS! :P

Nu måste jag äta PUSS huugs! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0