Onsdag :D

Idag har jag varit i skolan, det var jätte roligt.
På idrotten hade vi dans.
Sen sa Megge att jag och han var super kompisar och att han skulle åka på min moppe HAHA. tro det du hihi :P
På bilden blev jag klar med trycket, blev vell bra.
Sen stannade jag och väntade på bussen. Jag fick vara ensam eftersom lilla Jennie aldrig kommer till skolan :P
På tyskan var jag på väg att spy. Vi hade påskpyssel, Daniel visade hur vi skulle göra.
Vi skulle ta ett ägg och göra ett litet hål i botten och uppe i toppen. Sen skulle vi sätta läpparna emot, hålla oss över en papperskorg, och blåsa ut allt vad vi hade. Sen när ägget var tömt skulle man måla och hänga upp det.
Jag hatar ägg därför kände jag för att spy, Daniel skrattade åt mig så han var helt röd i ansiktet.
Nu sitter jag här hemma och ska snart åkaupp och rida Logi bus. Sen imorgon är det sista dagen :P YES!!!!
Sen påsklov, Ni får ha det bra KRAMIZAR <333


Kommentarer
Postat av: Lin

Men du hade ju Elin i skolan? :p

2009-04-08 @ 18:01:09
URL: http://crrrrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0